New E-mail address

Monday, August 10, 2009

可恶的virus,
害我要重新开过一个户口,
气死我了!!

到处去问:“如果我的hotmail中了virus,我该怎么办呢??”
但没人会叻!!
去问我的表哥,
他教了我一个方法,
但好像行不通叻!!

我这个电脑白痴!!
只好用最笨的方法去解决咯!!
一个一个重新add过,
简直是浪费我的时间嘛!!
算了,
谁叫我那么倒霉,又那么笨。。
才会中virus的。。

new e-mail add: noveyv_612@hotmail.com

You Might Also Like

2 评论

  1. dun click on those link lor .
    Nice blog , how did u make it ?

    ReplyDelete
  2. u can go google search your favourite blogger templates, download the template then go "edit HTML" n upload the XML file to your blog.

    ReplyDelete