慢热人

Sunday, August 29, 2010

现在是凌晨两点钟,
我处于失眠状态,
我睡不着,
回想起很多过去,
才发现我真的改变了很多。。。

看回贻丽写给我的一封信,
说我是个很慢热的人,
这点我承认,
因为我就是这样,
有的改变吗??

还有叫我要自信一点,
这一点,
我很努力地去改善。。。。
但有时候还是会没自信的,
我还在改善中,
给我时间,
我一定会有改变的!!!
我该睡了。。。

You Might Also Like

4 评论

  1. u miss me har...
    wanna look at my letter during the midnight...
    hehhehe....
    from sasa

    ReplyDelete
  2. To: Sasa
    look at noon, but think it at midnight....hehe...

    ReplyDelete
  3. wah...then u think of me the whole day ar...so touch...heheheh...from sasa

    ReplyDelete
  4. To: Sasa
    yaya lol....
    think until my hair became white oledi lol...
    kaka..

    ReplyDelete